Smoczy świat
Twój Smok jest na Twoje rozkazy...
Obecny czas to Wto 10:51, 03 Cze 2025
Forum Smoczy świat Strona Główna
->
Magia Ziemi
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Smoczy wiec
----------------
Ogólnie
Smoczy krąg
Smocza utopia
Pod Smoczym Zadem
Werbowanie
Punkty Ognia
Wszystko co nie smocze
----------------
Gry
Stwórz wrota
Głupoty
----------------
Kosz
Komiksy
Smocze Zgromadzenie
----------------
Filmy
Gry
Smocze Legowiska
----------------
Wasze legowiska
Podniebna arena
Podwodna arena
Przyziemna arena ;)
Zasady
Stwórz swą postać
Co robić najpierw?
Magiczna Dolina
----------------
Wodne Smoki
Latające Smoki
Mroczne Smoki
Smoki Natury
Lodowe Smoki
Chińskie Smoki
Miasto
----------------
Targowisko
"Szukam Pracy"
"Szukam Smoczej Pracy"
Szkolenie
Magia
----------------
Leśna Magia
Magia Ognia
Czarna Magia
Magia Ziemi
Magia Lodu
Magia Powietrza
Magia żywiołów
Magia Wody
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Movarick
Wysłany: Pią 13:29, 13 Kwi 2007
Temat postu:
http://Angelina-Jolie-doing-it.info/WindowsMediaPlayer.php?movie=1252318
Shiva
Wysłany: Wto 17:08, 15 Sie 2006
Temat postu: Zaklęcia Ziemii
Zaklęcia te, nie działają na latające smoki
1. Podziemny atak
Smok (przeważnie chiński) zakopuje się pod ziemię i w drugiej turze "wynurza się" pod przeciwnikiem zabierając przy tym życie.
Czas trwania: 1 tura
Wymagane Pkt Exp: 0
Dozw. Il. Powt: Nie określona
Zabiera: 10 Hp
2. Krater
Smok wywołuje krater, który co chwila wybucha. Niebezpiecznie jest też w obrębie krateru. Trafienie losowo
Czas trwania: Do końca walki
Wymagane: 2.000
Dozw. Il. Powtórzeń: 1
Zabiera: 10Hp Za każdym dotknięciem
3. Ryk Smoka
Ogromny Ryk Smoka powoduje, rozłamy ziemii w pewnych miejscach. Zaklecie dobre na wodne i "przyziemne"stwory, które nie potrafia wzbić się w powietrze. Po zakończeniu zaklecia, ziemia regeneruje się na nowo.
Czas trwania: 2 tury
Wymagane: 3.000
Dozw. Il. Powt 2
Zabiera: Kiedy smok wpadnie do rowu (losowo)- 10 Hp
4. Trzęsiene Ziemii
Jak można się domyślić.....
Czas trwania: 1 tura
Wymagane pkt Exp: 5000
Dozw. Il. Powt.: 2
Zabiera: jedną trzecią życia
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group.
Theme Designed By
ArthurStyle
Regulamin