Smoczy świat
Twój Smok jest na Twoje rozkazy...
Obecny czas to Czw 16:22, 28 Mar 2024

Cała magia

 
Odpowiedz do tematu    Forum Smoczy świat Strona Główna -> Magia żywiołów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Autor Wiadomość
Shiva
Strażnik Lochów



Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Magicznej Doliny


PostWysłany: Śro 16:26, 16 Sie 2006    Temat postu: Cała magia

MAGIA WODY



1. Powódź

Zaklęcie przywołujace powódź spowalniające przeciwnika (Twój smok rusza si za dwie kolejka)

Czas trwania: 4 tury
Wymagane Exp: 0
Dozw Powt: 1
Zabiera: 0


2. Ulewa

Co dwie tury zabiera 5 Hp (jeśli trafi)

Czas trwania: do końca
Wymagane Exp: 1000
Dozw. Powt: 1
Zabiera 5 Hp


3. Sztorm

Wywołuje sztorm silny w zależności od poziomu smoka

Czas trwania: 2 tury
Wymagane Exp: 4.000
Dozw Powt: 1
Zabiera: w każdej turze - 10 Hp, 15, 20 lub 25


4. Cyklon

Tworzy cyklon na wodzie i niszczy wszystko na swej drodze. Może też czasem zejść na ląd (jeśli walczy się z "przyziemnym" smokiem)

Czas trwania: 1 tura
Wymagane Exp: 5.000
Dozw Powt: 1
Zabiera: Połowę życia



MAGIA POWIETRZA


1. Huragan

Czar, który przywołuje huragan

Czas trwania: 2 tury
Wymagane Exp: 3.000
Dozw Powt: 1
Zabiera: jedną trzecią życia


2. Tornado

Zaklęcie obronne wywołujące tornado, przez które preciwnik nie może się przedostać. Twój smok natomiast jest chroniony do czasu aż zniknie.

Wczas trwania: 2 tury
Wymagane Exp: 1.000
Dozw Powt: 2
Zabiera: 0


3. Wir powietrzny

Czar wywołujący wir powietrzny, który atakuje co 3 tury i (jeśłi trafi) oszałamia na 1 turę

Czas trwania: do końca walki
Wymagane Exp: 5.000
Dozw Powt: 1
Zabiera: 10 Hp


4. Burza piaskowa

Oślepia przeciwnika na 2 tury i zabiera 5 Hp jeśli trafi (losowo)

Czas trwania: 2 tury
Wymagane Exp: 0
Dozw Powt: Nieokreślona
Zabiera 5 Hp



MAGIA LODU


1. Zamrożenie

Zaklęcie powodujące bez ruch przeciwnika przez dwie kolejki

Czas trwania: 2 kolejki
Wymagane Exp: 0
Dozw Powt: 2
Zabiera: 0


2. Przywołanie Gradu

Mocny grad który trwa co 2 tury zabierając 5 Hp (jeśli trafi)

Czas trwania: Do końca walki
Wymagane Exp: 1000
Dozw. Powt: 1
Zabiera: 5 Hp


3. Lodowy Kolec

Z ziemii wybija się Lodowy Kolec który może się wbić w przeciwnika. Nie działa na latające smoki. (trafienie losowo)

Czas trwania: 1 tura
Wymagane Exp: 3.000
Dozw Il Powt. 3
Zabiera połowę życia


4. Blizard

Lodowe tornado siejące zniszczenie w obrębie Twojego smoka ( nie atakując go)

Czas trwania: 2 tury
Wymagane Exp. 4.000
Dozw Powt: 2
Zabiera: 0


MAGIA ZIEMII


1. Podziemny atak

Smok (przeważnie chiński) zakopuje się pod ziemię i w drugiej turze "wynurza się" pod przeciwnikiem zabierając przy tym życie.
Czas trwania: 1 tura
Wymagane Pkt Exp: 0
Dozw. Il. Powt: Nie określona
Zabiera: 10 Hp


2. Krater

Smok wywołuje krater, który co chwila wybucha. Niebezpiecznie jest też w obrębie krateru. Trafienie losowo

Czas trwania: Do końca walki
Wymagane: 2.000
Dozw. Il. Powtórzeń: 1
Zabiera: 10Hp Za każdym dotknięciem


3. Ryk Smoka

Ogromny Ryk Smoka powoduje, rozłamy ziemii w pewnych miejscach. Zaklecie dobre na wodne i "przyziemne"stwory, które nie potrafia wzbić się w powietrze. Po zakończeniu zaklecia, ziemia regeneruje się na nowo.

Czas trwania: 2 tury
Wymagane: 3.000
Dozw. Il. Powt 2
Zabiera: Kiedy smok wpadnie do rowu (losowo)- 10 Hp



4. Trzęsiene Ziemii

Jak można się domyślić.....

Czas trwania: 1 tura
Wymagane pkt Exp: 5000
Dozw. Il. Powt.: 2
Zabiera: jedną trzecią życia




MAGIA LASU



1. Zaplątanie

Pędy wyrastające z ziemi zaplątują przeciwnika co zabrania mu ruszać się przez 2 tury

Czas trwania: 2 tury
Wymagane pkt Exp: (doświadczenia) 1000
Dozwolona ilość powtórzeń podczas jednej walki(Dozw. Il. Powt) : max 2 razy
Zabiera: 0 HP


2. Ożywienie drzew

Smok rzuca czar na dwa drzewa (lub na więcej w zależności od poziomu smoka) które co 3 tury zabierają 10 punktów życia (10 pkt zabiera jedno drzewo)

Czas trwania: Do końca walki bądź do momentu gdy przeciwnik wykorzysta przedmiot.
Wymagane pkt Exp: 2000
Dozw. Il. Powt: 1
Zabiera: min 20, max 60


3. Tnące liście

Liście, które z siłą smoka ranią ciało przeciwnika. Zabierają 15 Hp
Czas trwania 1 tura
Wymagane pkt Exp: bez doświadczenia
Dozw. Il. Powt: 4
Zabiera: 15 Hp


4. Porost trawy

Zaklęcie, które powoduje szybki porost trawy. Trawa wysoka na 20 m. Twój smok widzi przez tą trawę, natomiast przeciwnik nic a nic. (Dobre na przeciwnika nie latającego)

Czas trwania: 3 tury
Wymagane pkt Exp: 3.000
Dozw. Il. Powt: 2
Zabiera: Nic. Powoduje ze przeciwnik nie wie co robić w tym czasie swobodnie można go atakować bo i tak nic nie ujrzy



MAGIA OGNIA


. Deszcz meteorytów

Zsyła Deszcz Meteorytów.
Czas trwania 1 tura
Wymagane Pkt Exp: 2.000
Dozw. Il. Powt: 2
Zabiera: 20 Hp


2. Ognisty Podmuch

Twój Smok nie zionie a dmucha ogniem co powoduję że spala większy obszar, z większą skutecznością i dłużej trwa.
Czas trwania: 4 tury
Wym. Pkt Exp: 2.000
Doz. Il. Powt. 1
Zabiera: Siła ataku smoka + 2 pkt


3. Deszcz zagłady

Zsyła ognisty deszcz zagłady.
Czas trwania: 1 tura
Wym Pkt Exp: 5.000
Doz. Il. Powt: 1
Zabiera: Połowę energii przeciwnika


4. Ognista ścieżka

Pozostawia za sobą ogniste ślady które palą się do końca walki, raniąc przeciwnika za każdym razem kiedy w nie wejdzie. (Podczas walki czy wejdzie czy nie jest losowe)
Czas trwania: Do końca
Wym Pkt Exp: 0
Zabiera: 5 pkt Exp za każde dotknięcie



MAGIA MROKU


1. Zwiastun Kruka

Przywołuje mrocznego kruka, który co 2 kolejki zabiera przeciwnikowi 5 Hp (Losowo) Do końca walki

Czas trwania: Do końca
Wymagane Exp: 0
Dozw. Il. Powt: 1
Zabiera: 5 Hp za każdym atakiem (losowym)


2. Przygnębienie

Czar, który powoduje że przeciwnik nie rusza się przez 2 kolejki

Czas trwania: 2 tury
Wyagane Exp: 1.000
Dozw. Il. Powt: 1
Zabiera: 0


3. Opętanie

Smok rzuca zaklęcie na przeciwnika i ma nad nim pełną kontrolę.

Czas trwania: 2 tury
Wymagane Exp: 2.000
Dozw. Il. Powt: 1
Zabiera: W zależności od siły przeciwnika


4. Uderzenie Mroku

Siły Mroku atakują przeciwnika, zabierając przy tym znaczną część życia.

Czas trwania: 1 tura
Wymagane Exp: 4.000
Dozw. Il Powt: 1
Zabiera: Połowę życia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Gość








PostWysłany: Pią 14:05, 20 Kwi 2007    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry

Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Smoczy świat Strona Główna -> Magia żywiołów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group.
Theme Designed By ArthurStyle
Regulamin